#znamijestprosto

FAQ

Być może ktoś przed Tobą już zadał to pytanie. O to lista najczęściej zadawanych pytań. Sprawdź!

Umowy

heading_element_right

Wszystko co związane z umowami, papierami i ogólnie rzecz biorąc biurokracją.

Okres trwania umowy to rok, ale istnieje możliwość zawrzeć umowę na krótszy lub dłuższy okres.

W naszej umowie nie ma okresu wypowiedzenia. Najemca może zgłosić że za dwa
miesiące będzie chciał opuścić mieszkanie i wtedy zwalniamy go z obowiązku
szukania kogoś na swoje miejsce i nie zmuszamy go do zapłaty całego czynszu do
końca trwania umowy. Jeśli najemca będzie chciał opuścić pokój/mieszkanie miesiąc
wcześniej to, niestety, musi znaleźć kogoś na swoje miejsce, bądź rezygnuje z kaucji
która zostaje na miesiąc „pustostanu”

Umowę do wglądu możemy pokazać i omówić podczas spotkania.

Tak, przed podpisaniem umowy najmu prosimy również o podpisanie umowy rezerwacyjnej oraz ankiety w celu zarezerwowania pokoju i przyśpieszenia procesu tworzenia umowy, a po podpisaniu umowy najmu wypełniamy protokół zdawczo-odbiorczy.

Umowę podpisujemy w naszym biurze na ul. Samuela Lindego 1c.

Jeśli właściciel wyraża na to zgodę, ale tylko na czas trwania umowy.

Rozliczenia

heading_element_right

Za co, kiedy i za ile.

Do 5-go bądź 10-go dnia każdego miesiąca.

Tak, Internet zawsze jest w cenie.

Media są rozliczane ryczałtowo. Wpisane są limity zużycia do każdego mieszkania osobno i w razie przekroczenia takiego limitu należy uregulować niedopłatę.

Media przepisujemy na najemcę w sytuacji kiedy najemca
wynajmuje całe mieszkanie.

Kaucja

heading_element_right

Kaucja wymagana. Jest ona zwrotna w przypadku gdy pokój po tym jak go opuści najemca
jest w takim stanie w jakim był w momencie wprowadzenia się oraz w przypadku jeśli
wszystkie płatności były dokonane w terminie.

W takim wypadku kaucja nie jest zwracana. Należy pamiętać, że wpłata kaucji jest równoznaczna z rezerwacją i nagłe zrezygnowanie z mieszkania przed wprowadzeniem się skutkuje przepadnięciem kaucji.

Kaucja ma wartość miesięcznej opłaty za mieszkanie.

Niestety nie ma takiej możliwości. Kaucja koniecznie musi być wpłacona przy
podpisaniu umowy i przekazaniu kluczy. Chyba że część zostanie wpłacona przy
obejrzeniu mieszkania, a druga część przy podpisywaniu umowy.

Usterki

heading_element_right

Zepsułeś ścianę? Lodówka wysiadła? Co robić?

W przypadku jakiejkolwiek usterki na mieszkaniu należy od razu powiadomić zarządców, aby mogli szybko naprawić awarie.

Jesteśmy zobowiązani do dokonania napraw w terminie 20 dni roboczych od otrzymania informacji w tym zakresie.

Bardzo prosimy wszystkich najemców o wykupienie polisy, która chroni przed koniecznością pokrywania strat w wynajmowanym mieszkaniu, które powstały w wyniku przypadkowego zniszczenia przez najemcę.

Jeżeli opuszcza się mieszkanie na dłużej niż 14 dni należy nas powiadomić, a przy każdorazowym opuszczeniu lokalu należy sprawdzić czy okna są zamknięte, czy wszystkie urządzenia elektryczne zostały odłączone oraz czy krany zostały zakręcone.

Mieszkanie

heading_element_right

Wszystko co chcesz wiedzieć o mieszkaniu, a boisz się zapytać

W każdym mieszkaniu jest Internet o prędkości zazwyczaj 200Mbit/sek. 

Wszystkie nasze mieszkania zostały wyposażone w niezbędne sprzęty
AGD, jak i talerze, kubki, garnki, patelnie.

Tak, ale pod warunkiem że nic nie musimy usuwać z pokoju.

Tak, każdy pokój jest zamykany na klucz.

Jeśli na to pozwalają warunki to jak najbardziej, ale cena będzie większa o jeden
czynsz administracyjny.

W każdym mieszkaniu jest grafik sprzątania,
na którym znajdziesz informację co należy wysprzątać, głownie części wspólne. Oczywiście nie zwalnia to z obowiązku sprzątania po sobie.

heading_element_white_

#zapytaj_roomstate

Nie ma tutaj Twojego pytania?

Nie mamy pojęcia jak mogło do tego dojść. To niedopuszczalne!

Odezwij się z problemem. Odpowiemy raz dwa!